Samstag, 10. Oktober 2009

Burberry und Bardot

Hey ihr Lieben,
vor zwei Tagen hab ich mir ein Glätteisen bestellt und heut war's dann da.
Ich war nie wirklich begeistert von Glätteisen, denn in meinen Augen waren die Haare nach der Anwendung schon bald vollkommen kaputt..
Naja, mal sehn wie es ist.



Naturement, auch ein Hitzeschutzspray( wobei ich irgendwie nich glaube, dass sowas viel hilft..


Burberry

One of my favorite brands since I'm born is Burberry.Unfortunately it's fucking expensive...
But..
Here are my personal wishes( which may come true in the near future)



Burberry Loop

Well, in my opinion this season scarfs are Loops. And because I loove the Burberry check, it has to be a burberry loop.

What a coat, or???

There are sooo many things I'd like to buy..


Brigitte Bardot

A wonderful woman you may know- Brigitte Bardot

An excellent inspiration source in my opinion.
She was a free and independet woman who knowed what men like.



See you next time,
Rosary <3

1 Kommentar:

  1. Ich lieeebe Burberry! :) Und ohne Glätteisen würde ich rumlaufen wie eine Vogelscheuche. :D

    AntwortenLöschen